Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Friday, 14-Oct-2011 04:12
APA KHABAR ORANG KAMPUNG?
Assalamualaikum...

hari ini rasa itu mencarik-carik. rasa tidak keruan. rasa kerinduan. rindu pada orang kampung. kamu warga fotopages. sudah lama tidak bersua muka. bersama daku yang sudah lama berpaling tadah. derhaka. tidak sudi menatap diri mu lagi. tak mahu mengabdikan diri. jika dahulu, kamu dipuja-puja. kini cuma dipandang sepi. dipandang sebelah mata bagai tiada harga. haish! korang! mana geng fp yang lain ni? korang ada update cerita korang kat sini lagi tak? tak meriah macam dulu lagi. masing-masing dok mengadap blog, facebook, twitter, bbm, kan? hari ni aku mahu berubah. ewah! ewah! tak ada cerita sensasi. sekadar mahu menyapa hai buat kamu di sini. cerita paling baru. di dalam perut si baby sudah berusia 6 bulan. Insya Allah akan melihat dunia pada 2.2.12 nanti. doakan kesihatan dan keselamatan aku untuk melahirkan buah cinta aku dan suami yang ke tiga ini ye?

okey. cukup. sudah. sayang kamu, kamu, kamu!

** bersama dengan Nona. salah seorang sahabat aku yang hebat. cool. understanding. giler-giler **


© Pidgin Technologies Ltd. 2016